Podjetje Telemach je ponudnik televizije, #1 interneta in najbolje prodajane mobilne telefonije v Sloveniji. Uporabnikom zagotavljamo napredne in kakovostne televizijske storitve v ločljivostih HD ter 4K, visoke hitrosti interneta in vrhunske mobilne storitve s paketi VEČ, ki svet zabave in komunikacij naredijo preprosto dostopnega na vseh napravah doma ali na poti.

Z najboljšo ponudbo na tržišču, najbolj kakovostno skrbjo za stranke in stalnim vlaganjem v tehnološke inovacije storitve najvišje kakovosti zagotavljamo številnim zasebnim in poslovnim uporabnikom v Sloveniji.

Tehnologija je resda temelj vseh naših storitev, a glavni Telemachovi junaki so bili vedno ljudje. Brez njihove domišljije, inovacij, idej in močnega ekipnega duha ne bi mogli ustvariti takšne zgodbe o uspehu. Zadovoljni, motivirani in zavzeti zaposleni se idealno prepletajo z našim vrhunskim omrežjem.

V poslovnih prostorih v Celju in Ljubljani širimo ekipo kontaktnega centra in k sodelovanju vabimo komunikativne osebe z veliko energije in usmerjenostjo v podporo kupcem in uporabnikom.

Vaše ključne odgovornosti bodo:
– Sprejem dohodnih klicev in skrb za zadovoljstvo ter zagotavljanje ustrezne podpore naročnikom,
– Svetovanje in pomoč uporabnikom o telekomunikacijskih storitvah,
– Izvajanje prodajnih aktivnosti,
– Opravljanje tehnično-administrativnih del,
– Odgovorno komuniciranje z naročniki in z ostalimi oddelki znotraj podjetja.